Inbrott

Är sådär lagon förbannad, jag var ute och övningskörde med mamma i trafik för första gången och det gick riktigt bra men när jag kom hem stod det två grannar i porten och så läste jag på en lapp att det varit inbrott i våran källare.
Så säger en av dom till min precis när jag ska gå upp att hon tror att det var vårat förråd.
Vi går in och kollar och mycket riktigt har någon jävel klippt upp dörren och slängt ut lådor och våra saker ligger ute på golvet.

Fan va arg jag blir, sen frågade jag hur dom lyckades komma in eftersom att vi har sånadär brickor till dörrarna och tydligen har någon brytit sig in någonstans och fått tag på nycken.

Det som var riktigt jobbit också är att det bara var vårat och en annans familjs förråd av typ 9,
varför vårat.
Som tur var tror jag inte att vi hade något i av värde där.
Men va fan lixom!

Sen kan man ju undra varför dom valde just vårat om någon typ har koll på vem man är och vart man bor.
Jag tror jag vet vilka det kan vara och just därför blir jag lite nojjig.

Idioter!!!!!


Kommentarer
Postat av: josefine

Gud vad irriterande!

Jätte fin blogg!!!

2010-04-19 @ 18:12:33
URL: http://lohman.blogg.se/
Postat av: Althea

Nä, fy fasen va trist!

2010-04-19 @ 18:16:28
URL: http://rockerland.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg!

nämen fy vilka idioter! Tråkigt när sånt där händer :(

2010-04-22 @ 20:04:51
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0