Ibland blir man riktigt trött

Inatt halv 3 eller 3 så kom syster in med Antonio till mig.
Han satt på sängen en stund och sen la han sig ner och somnade, det var lite trångt att sova med båda barnen i sängen men det gick, kl 4 vaknade Isabel och jag kunde som tur var gå upp och fixa mat till henne utan att Antonio vaknade.
Sen sov vi alla tre till halv 8 och då gick Antonio och jag upp och åt lite frukost.

Att vara med mamma och syster gå sådär ett jävla gnäll på hur jag uppfostrar Antonio, syrran tycker att man måste typ ryta till för mista lilla grej och så säger hon att jag är för snäll mot honom och att han ska uppfostras si och så och bla bla bla.
Kan ju säga att jag blir grymt förbannad att dom inte låter mig ta hand om honom som jag vill, vad jag än gör eller vad det än är så säger någon av dom
-Så fick aldrig du göra när du var lite.
-Det hade aldrig du när du var liten
-Så gjorde mamma när du var liten.
-Så skulle jag aldrig låta mina barn göra.

Tydlgen tycker dom att mina ungar ska ha det PRECIS som jag när jag var lite allt ska vara på samma sät och bla bla bla.
Fan det är mina ungar, men jag antar att dom aldrig kommer respektera mig som mamma.
Allt jag kan göra är att fortsätta säga till dom, och hoppas att dom ska fatta.
 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är bra tjejen gå din egen väg så ordnar sej allt säkert gättebra //kram

2010-04-03 @ 21:17:42
Postat av: sabbe

äsch blunda oxh bli döv, det går över. antonio kommer bara lyda dig o inte dom i slutändan.

2010-04-06 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0