Hemma igen

Äntligen hemma, vi gick upp halv 6 för mamma trodde att båten gick kl 7 men när vi kom dit så sa dom att vi skulle åka med båten halv 9, så vi hade ingenting att göra tills kla blev 8.
Vi åkte till en bensin mack och åt frukost i bilen sen åkte vi tillbaka och då hamnade vi kanska långt fram i kön.

På båten så kollade vi på nyhetsmorgon och då var Anna Whanlgren med och snackade, enligt mig är hennes metoder eller "kurer" som hon säger helt sjuka ialla fall vissa av dom.
Nattnings metoderna som hon nu säger är så bra är enligt mig riktigt sjuka och jag skulle aldrig aldrig någonsin göra så mot mg eller någon annans barn.
Skulle aldrig ens läsa hennes böker.

Fan, jag tog en del bilder på gotland men jag hittar dom inte på min dator.

Det här ät i alla fall ljusen som jag fick av min Gudmor.
Ett är rosa för Isabel så klart och det andra är blått för Antonio så klart :P
Ska försöka hitta bilderna skriver mera i kväll hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0