Fredag 2 april

Idag har vi varit och kollat runt i visby och efter lunch åkte vi en liten biltur.
Jag var helt slut så jag satt kvar i bilen med Isabel och Antonio fick följa med sin mormor och moster och kolla på båtar. Hade tänkt att vila en stund men jag kunde inte.
Nu ska vi äta middag, jag är jätte hungrig.
Ikväll om ungarna sover så tänkte jag kanske kolla på film.

 Idag har vi också köpt ett par "akut" skor till Antonio.
Han hade bara sina allväders stövlar som var jätte tjocka så vi fick gå till den butiken som var öppen här och det var konsum :P
Men skor som skor.
Isabel är nybadad och håller på att somna, Antonio skulle bada men han kissade i badet så det blev inget.
Han ska snart sova och jag ska nog också sova snart, är jätte trött.

Imorgon ska vi åka och hälsa på min gudmor som har ett hus här, vi ska vara där hela dagen och äta middag också så i morgon blir det nog ingenuppdatering.




Kommentarer
Postat av: julia

Tjabba!

skulle du kunna rösta på min bikini?

det skulle vara så himmla snällt av dig :)

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/run.cgi?userid=tjabbah

2010-04-02 @ 20:41:59
URL: http://bloggtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0