Fortfarande inte bra

Jag är fortfarande sjuk, inte lika men i alla fall inte bra än.
Imorgon fyller Antonio 2 år :D och då vill jag så klart vara frisk så vi kan hitta på något roligt.

Vaknade för en timme sen och fixade frukost till Antonio och nu kollar vi på Playhouse Disney.
Hans favorit pogram är Musses klubbhus och eftersom att han har en gosedjurs mimmi så får hon så klart också kolla och han blir överlycklig när hon visas på tv, haha :D Han är så gullig.

Jag vill verkligen bli frisk för på måndag skulle det var mamma träff i någon park och sen måste jag ju träna,
har lite över en månad på mig, jag beställde klänningen i stl xs så jag måste ju få på mig den :P

Nu på morgonen har jag lagt i en vitt tvätt, det mesta är sånt som vi ska sälja nästa lördag.
Hoppas verkligen att vi lyckas för jag har ingen lust att ge bort en massa kläder till någon.
Kan vara bra att lägga undan dom pengarna om det blir några, till kläder till ungarna.
Dom behöver inget nu, Antonio har ju fått massa nytt och jag hittade massa kläder till Isabel som vi fick av någon när Antonio var liten.

Antonio älskar djur så dom här fick han förra veckan, sen har han en långärmad med en Lobo på också som han älskar.
                                                 



Nu ska jag försöka vila en stund och hoppas på att jag blir frisk snart.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0