Fint väder

Igår medans jag kollade på film så tog jag ett bad.
Sen gick jag upp och kollade klart på resten av filmen och den var väl sådär.

Gick och la mig ganska bra tig men när jag vaknade så var jag jätte trtt så min man fick gå upp med Antonio medans jag fick sova en stund.
Nu ska vi snart äta lunch och sen ska vi gå ut, det är ju ganska fint väder ute så hoppas att det inte är allt för kallt.

Pratade nyss med mamma, jag frågade om hon kanske kunde betala en liten del av träningskortet och d sa hon att jag måste testa att gå dit och ha barnpassning där innan jag fick ett kort så de är väl bara att göra det, kanske på torsdag om Antonio går på dagis då, kommer inte riktogt ihåg hur många dagar den här veckan han skulle vara ledig.

Nu blir det lunch hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0