Duktiga dagar


Det gick riktigt bra att baka bullar, jag och Antonio gjorde det mesta men min man penslade bullarna i allafall.
Tycker jag var riktigt duktig eftersom att dom gångerna jag bakat med mamma har jag bara smulat sönder jästen :)
Nu två timmar efter att bullarna blev klara så finns det ca 25 stycken kvar och det blev över 40 :P
Jag har ätit en :D
Dom andra har min man ätit och Antonio har ätit två :D




Direkt efter bullarna var klara skulle jag laga middag i dag blev det panerad kyckling men apelsinsalladssås och kamutvete.
Blev riktigt gott.



Nu ska ungarna nattas, ska nog passa på att vila lite eftersom att jag faktiskt har varit riktigt duktig idag :D


Kommentarer
Postat av: tava ;*

jättesöt header !

2010-04-10 @ 21:06:06
URL: http://tavas.blogg.se/
Postat av: michelle ♥ | michellemaiga.blogg.se

Åh så söta barn du har !

2010-04-10 @ 21:06:17
URL: http://michellemaiga.blogg.se/
Postat av: Tina (Lovisas mormor )

Mums vad gott det såg ut med middagen och nybakade bullarna.Nihar varit riktigt "duktiga" som rubriken lydde.

2010-04-10 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0