April 14, 2010

Tydligen är det inne med såna här jackor nu, fattar inte varför tycker dom är ganska fula och dessuton verkligen wannabe amerikansk baseball spelare :D
Men på mina ungar är ju allt snygg så klart så Antonio är den som kommer vara snyggast i denna jacka.


Det blev ingen blöjhämtning idag vi skulle inte hinna så det får bli i morgon efter träningen.
Efter vi varit på bvc så gick vi till parken och lekte sen kom det några skrikiga 10åringar så vi gick.
Nu måste jag fixa till mig lite innan jag går.

Kommentarer
Postat av: Emma & mini-me

Hej! Jag vet inte riktigt hur jag hittade hit men här är jag iaf. Och jag ser att du fick din dotter 7 veckor för tidigt! Jag är själv gravid just nu har BF den 6 Maj. Jag låg inne på sjukhusets avdelning för riskgraviditeter från vecka 29 för att min lilla kille i magen försökte komma ut för tidigt. Och eftersom vården här på åland där jag bor inte kan ta hand om barn födda inna v 3 så var jag tvungen att flygas över till finland och största delen av tiden där var jag helt ensam med ett främmande språk. Det var hemskt. Men han är fortfarande kvar i magen och om inte så värst länge så är BF dagen här! Jag har inte hunnit titta igenom din blogg ordenligt än men du verkar ha en härlig blogg och en massa bilder :) och en riktigt fin liten familj. Själv är jag 21 år och förlovad. Åh vad jag längtar efter våran lilla kille.. hur var tiden för dig när din dotter bestämde sig för att komma ut tidigare? Om du nu vill dela med dig, annars respekterar jag givetvis ditt privatliv! Mvh / Emma & mini-me

2010-04-14 @ 17:16:19
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hey!



Tack Anna, du är för rar (L)

Jag känner inte mig så snygg just nu men ja det kommer väll. Du vet väll varför antar jag!

kram Love

2010-04-14 @ 18:37:35
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0