Aj aj!


Seriöst så har jag så skitigt :P ont att jag nästan inte kan gå, så det är ju nästan bara tur att det inte blir någon träning i morgon.
Vet inte alls vad vi ska hitta på det få vi se.
Jag och min man ska snart laga middag, ja vet att kl är halv 11 men vi har inte hunnit äta innan.
Antonio fick så klart mat innan han somnade, båda ungarna sover så bra på nätterna att det är helt galet.
Det är så tyst att jag måste kolla till dom då och då :D

Medans vi äter middag ska vi kolla på Alice i underlandet, hoppas den är bra.
Jonny depp är så grym så den måste ju vara bra.
Sen blir det väl till att sova och kanske behöver kag till och med ta en alvedon innan.

Haha men innan det blir mat här måste jag se till att få min man att sluta spela på sitt älskade x-box 360.

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0