Tisdag

Antonio var hemma från dagis i dag, han hade ingen feber så imorgon blir det dagis.
Jag var iaallafall iväg och träffade Maya och Lilima.
Antonio fick stanna hemma med sin papi.
Det var några veckor sen jag träffade Lilima gud vad stor hon har blivit:D
Hon är så söt.
Vi gick iallafall och åt på Mcdonald sen följade jag med när Maya skulle kolla p en ny dator.
Efter två och en halv timme var jag tvungen att åka hem igen eftersom att min man var sjuk.
Men det var trevligt att träffa dom, men det känns väldigt konstigt att vara på stan utan Antonio.

När jag kom hem så gick vi och handlade och hyrde film, sen åt vi och Antonio fick ducha sen somnade vi.
Kl 12 vakande han och var otröstlig så jag fick läsa boken Knacka på, han älskar den boken :D
Sen fick han lite välling och somnade om.

Min man och jag har kollat på The Cell 2, så dålig!
Men nu ska vi kolla på Fast and Furious, hoppas den är bättre.
Imorgon ska jag tvinga med min man ut på stan :D
Så vi kan kolla runt lite och fika själva :D
Sjuk känsla att vara ute med min man och fika helt ensamma, både bra och dåligt.
Vill ju ha min lilla bebis med :D men han tycker nog att det är roligare att vara på dagis än att gå med i massa affärer med mig, haha :D

Jaja godnatt :D

Juste går in i vecka 29 i dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0