Städat

Idag följde Antonios papi med till dagis, han fick vara med en liten stund sen fick han gå.
Han snckade lite med dom andra föräldrarna.
Sen kom han hem och jag vilade fram tills att han hämtade Antonio kvart i 12.
Sen skulle Antonio vila lite men han vägrade sova, så han har inte sovit på hela dagen.
Idag åt Antonio på dagis med dom andra barnen och han hade tydligen ätit bra :)
Imorgon ska han få vila på dagis så vi skulle ta med ett gosedjur.
Jag tror inte han kommer kunna vila eftersom att han nästan alltid ammas till sömns.
Men jag hoppsa han kommer somna :D

Ne nu ska jag snart gå och möta Freja vid tunnelbannan, hade tänkt att äta innan eftersom jag inte ätit på hela dagen, men nu hinner jag inte.
Har inte ätit eftersom vi, jag och min man har städat hela lägenheten :D
Skriver senare hej så länge



Kommentarer
Postat av: Kimberly Engqvist

så söt eran son är :)

2009-09-03 @ 16:18:33
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0