Söndag

Nyss satt jag i soffan och kollade in andras bloggar när jag plötsligt hörde att Antonio gick runt i skor.
Trodde först att han stoppat ner sin lilla fot i min sko, men sen såg jag att han faktiskt lyckats ta på sig sina små skor helt själv :D
Även om det var fel sko på fel fot så tycker jag att det var duktigt gjort, eftersom att han har jobbiga skor.
Vi har iallafall varit ute i parken i dag, sen har det inte hänt så mycket i dag.
Imorgon ska jag och min man åka ner på stan och kolla lite, tänkte passa p medans Antonio är på dagis.
Sen eftersom att min man har börjar på thiboxning så ska han köpa lite boxnings utrustning.
Min älskling kommer säkert komma hem bli slagen efter fredagsträningarna :S
Ne nu vet jag inte vad jag ska göra men skriver kanske senare,
hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0