Sjuklingar

Antonio var på dagis till halv 2 i dag :D
Tydligen hade han ätit bra och tilloch med somnat på vilan med sin lilla katt.
Han hade bara varit lite gnällig, men han blev glad när jag och hans papi hämtade honom.
Tills på måndag skulle vi ta mer extra kläder så vi gick till globen och handlade tre kort ärmade bodys och sen två par mjukis byxor. Så ikväll blir det till att sätta sig och sy på hans namnlappar.

Antonio ska snart få sova, han har blivit förkyld under dagen och jag tror han har lite feber.
Vi ska bara äta lite innan, han har också smulat ner hela soffan med kex :D

Jag ska kollapå Män som hatar kvinnor i kväll så jag kanske skriver senare ska iallafall visa en bild på Antonios jätte söta namnlappar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0