Känns inte bra alls

Sitter här i soffan och lyssnar på Linkin Park.
Dom är så j'vla bra :)

Antonio är lämmnad på dagis, fy fan säger jag bara.
Idag började jag gråta igen.
Antonio blev jätte ledsen när vi skulle gå han ropade Mamma!
Vet inte hur länge till jag orkar med att han är ledsen, även om han blir glad efter en stund så känns det så onödigt att han ska behöva bli så ledsen.
Han blev ju inte det förut så varför är han så nu :S
Imorgon ska han iallafall vara ledig så då får vi hitta på något roligt.
Vet bara inte vad, jag vill gå på skansen men vi har typ bara 300 kr att klara oss på tills på måndag.

Jaja vi får se vad vi hittar på.
Tänkte vila en timme nu sen ska vi till globen som vanligt :P
Måste fixa med lite saker.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0