Ikea är roligt.

Antonio och jag sitter här i soffan, han kollar på Babar och jag sitter vid datorn.
Kl är redan kvart i fem, jag är trött.
Har städat i dag medans Antonio var på dagis.
Antonio har blivit jätte duktig på morgonen, nu blir han inte ledsen längre.
Han går till sandlådan och sen vinkar han bara till oss, så det känns lite bättre nu.

Jag fattar inte riktigt, vi städar typ varje dag men efter tjugo min s är det stökigt igen.
Det är as jobbigt, känns lixom som att det inte är någon ide att städa.
Vi hinner nästan inte göra annat.
Men vi hr iallafall fixat med Antonios leksaker och gosedjur,
så nu finns allt i vardagsrummet och han kan ta fram och lägga tillbaka precis som han vill.

Haha längtar tills vi ska ka till Ikea nästa gång.
Det är så roligt att köpa massa saker och sen fixa till allt när man kommer hem.
Det jobbigaste är när man glömmt tt köpa typ en sladd till en lampa som man köpt,
eller när det fattas något till en hylla man köpt,
så märker man det när man håller på att skuva ihop skiten :)

Juste vi köpte en liten nattlampa till Tonio (Antonio) :)
Den är jätte mysig ser ut som att solen lyser lite svagt i ett hörn.
Skriver kanske senare ha det bra, hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0