Hej

Jag ä as trött, ska äta lite mackor med Philadelfiaost först.
Trodde inte man kunde äta det nrä man var gravid men tydligen kunde man det :D
Det är verkligen gott.
Imorgon ska jag lämmna Antonio på dagis själv, vet inte riktigt hur jag sla klara det.
Jag får väl bita ihop. :S
Annars ska bara min man och jag städa hela lägenheten, medans bebis är på dagis.

Har fortfarande inte hört något från skolan, känns som att dom är väldigt oseriösa.
Om det inte blir skola måste jag hitta ett jobb, men jag vet inte vart.
Skulle kunna ta ut min nya mamma penning från November tror jag att det var,
men då försvinner ju två månader efter bebisen är född och det känns inte s roligt.
Hoppas det fixar sig, nu ska jag äta godnatt :D


Kommentarer
Postat av: jennie

fin blogg, spana gärna in vår och kommentera lite :)

2009-09-13 @ 23:03:42
URL: http://jennieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0