Dåligt väder

Idag har det verkligen varit tråkigt väder.
Jag tycker att antingen ska det vara kallt eller varm.
Vi var ute på gårde lite i dag med Antonio men det var för kallt, jag har ingen bra jacka.
Orkar inte köpa en gravid höst jacka, kommer ju kanske inte ens behöva använda den igen.

Eftersom att Antonio ska vara hemma en dag i veckan tror det blir torsdagar, så måste man ju försöka följa rutinerna.
Blir lite körigt,
Vakna, frukost, leka, gå ut, äta Lunch tidigt, sova, mellis.
Men det känns väldigt bra att vi har sånna rutiner nu.

Annars har vi varit på Ikea i dag, hittade nästan allt.
Antonio fick en jätte stor gosedjurshund :D
Som han nu ligger och sover brevid.
Sen köpte jag bebis lakan också, fanns inte dom rosa bubblorna så det fick bli andra.
Kanske finna finare nästa gång vi åker dit, vi hittade ju inte allt vi skulle ha.
Så vi måste ta en tur dit igen.

Ska kolla på tv med min man sen ska jag sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0