Torsdag 22 oktober


Vagnen är äntligen fixad.
Blev en Urban Jungle, jätte fin kanske inte färgen jag tänkt mig men den funkar också :)
Den är typ grön gul eller något :P
Vi har monterat på liggdelen också.
Kan kanske lägga upp en bild sen om jag hittar sladden.

På vägen hem så fikade mamma och jag, det var trevligt.
Sen så träffade vi Monika Zak.
Mamma känner tydligen henne.
Älskar hennes böker Alex Dogboy.
Alltså tyckte jag att det var ganska coolt att träffa henne :D
Hahah!
Hon skulle tydligen släppa en ny bok och mamma blev bjuden till förhands släppet.

Vi ska äta lunch nu sen ska vi dra till Bvc och snacka med dom om vaccin, mamma tjatar och tjatar om det.
Hon säger att min bebis inte kan skadas eftersom att hon är färdigutvecklad.
Så vi ska dit och höra med dom se va dom tycker om det ens finns något vaccin kvar.
Sen ska vi dra till globen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0