Puma och annat


Katten blev sjuk så vi har inte kvar honom längre :(
Stakars älskling, han är så ledsen.
Dom som ägde honom innan kom hit idag och tog tillbaka honom.
Villket var tur annars hade vi behövt att avliva honom.
Hoppas att han mår bättre om några dagar.

Medans dom var här så åkte jag och Antonio hem till mamma och åt middag,
gott fläsk file och ris och sås.
Vi pratadade lite och sen åkte vi hem igen.
Måste säga att jag hatar dom som kör 161:an!
Alla kör som jävla galningar och man måste verkligen stå och hålla ett gjärn gräpp om vagnen för att den inte ska åka om kull.
Iallafall så gick det bra och min man och hans kompis och kompisens tjej och hund mötte oss vid bussen.
Vi gick hem och dom stannade till kl 10.
Hade tänkte att kolla om Antonios farmor var på tv, men vi missade precis det.
Liten sover iallafall och imorgon ska han till dagis.

Jag ska till Mvc, tur för idag fick jag nämligen förvärkar :S
Läskigt, tänk om hon skulle komma nu.
Ska prata med Bm om det i morgon iallafall och se så att det inte är någon fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0