Mycket bra

Antonio vinkade glatt när vi lämnade honom på dagis.
Min man och jag lyckades äta både frukost och lunch själva i dag, var mysigt.
Vi hämtade Antonio på dagis då hade han feber IGEN,
blir galen han har feber en dag i veckan typ.
Så i morgon får han stanna hemma.
Vi har varit i gloen i dag och handlat lite vinter saker :D
Sen åkte ja och A till mamma, vi kollade i begagnade affären och vi gick därifrån med Overall vinterskor och en jacka, väldigt bra och dom har faktiskt riktigt fina saker där.
Overallen var en nästan ny Pop, blir den för liten så kan man ju alltid köpa en till :D
Sen var det middag hos mamma men liten ville inte äta kanske för att han har feber.
Sen åkte vi hem och Antonio somnade nästan direkt.
Nu äter jag och min man lite middag :P kl är 22:50.

Efter det ska jag sova :D godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0