Min älskling är 22 år nu!


Idag fyllde min man 22 år.
Dagen började med att vi vaknade vid 10 åt frukost och skyndade till globen.
Vi skulle till arken zoo.
När vi kom dit var kl 20 över 10, jag fattade verkligen inte att vi hunnit dit på 20 min.
Vi fick iallafall vänta tills kl blev 11 då det öppnade.
Medans vi väntade kollade jag på bebis kläder, min man blev uttråkad så fort vi gick in på Lindex.
När det öppnade köpte vi lite saker till katten sen blev det lunch på en resturang där,
139 j*vla kr för en carbonara.
Helt sjukt.

Kl 5 skulle vi vara på Rice och äta middag, alla var försenade men det var lika bra eftersom att Antonio somnat i vagnen på vägen dit.
Han hade inte vilat på hela dagen.
Det var väldigt trevligt och gott :D

Antonio somnade inte förens halv 10,
hoppas hoppas att han kan gå till dagis i morgon.

Jag ska ta vaccin och sen måste vi in till stan och lämna in min skit dator.
Så det är lättast om han kan gå på dagis.

Ska snart sova, är otroligt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0