Fredag 23 oktober


Vaknade nyss, kl 2.
Jag har as ont i huvudet och väntar på att lunchen ska bli klar.
Antonio vaknade kl 8 och hade feber och var jätte snuvig.
Det blev inget dagis för honom och jag kunde inte träffa Affi vilket var synde.
Får försöka träffa henne när Antonio är på dagis.
Antonio är ju typ sjuk hela tiden så det har blivit jätte svårt att träffa kompisar.
Även om min man är hemma så blir ju A så mammig när han är sjuk.
Nu mår han lite bättre, han har nog fortfarande feber men nu är han pigg.

Ikväll ska jag ha en mysig film kväll,
blir väl antagligen att kolla film själv.
Min man fick ju ett spel i går alltså kommer han att sitta fastklistrad :D
Men men, chips och cola ska jag iallafall köpa.
Får se om jag hittar någon bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0