Vill flytta!

Tänkte på en sak när vi var på söder i dag.

Fan va jag inte ville bo i förorten längre!
Jag ville bo på söder.
Det känns som att det bara är en massa invandrare här.
Och en massa skit, folk blir misshandlade precis utanför vårat fönster, det åkter typ altid runt polishelikoptrar här.
Fan det här inte något ställe jag vill att Antonio ska växa upp på och sen när han bli större gå runt och leka jallas.
Ne fy fan! Jag kommer aldrig våga låtan Antonio gå runt här själv, dessutom på ängen som finns här,
finns det massa cp hundar. En attackerade Lima och en annan hade hoppat på en barnvagn.
Jävla skit ställe det här är.

Fan nu ångrar jag att jag inte lyssnade på min svärmor, hon ville inte att vi skulle flytta utanför stan.
Hon tycker att det bara är folk som har soc på sig som bor i förorten, det är ju inte riktigt sannt, men jag håller med lite.
Nu lär det ju dröja några år innan vi kan flytta men jag hoppas vi kan flytta in till stan. (Söder)

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Jag tror att det beror på vilken förort man bor i. Vissa är väldigt lugna och inte bara fulla av dåliga människor + soc människor.

Det finns riktiga kassa områden och bättre områden.

2009-05-27 @ 10:37:12
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0