Tisdag

Idag har jag och Antonio varit inne i stan och träffat Maya och Lilima.
Lilima är redan 4 månader och växer så det knakar, träffade henne föra veckan hon har växt sen dess.
Vi träffades vi T-Centralen och sen gick vi genom gammla stan till ringen och kollade runt lite där.
Sen åkte vi hem.
Hela lägenheten är städad så det är skönt, Antonio badade med sin papi medans jag satt vi datorn.
Sen blev det middag, Kyckling ris och sås, välldigt gott!
Nu sover bebis och jag ska snart sova.
Är jätte trött och dessutom ska jag till skolan i morgon, eller vi skulle till Tekniska museet.
Inte direkt sånt jag gillar men men =)

Antonio äter en macka efter sitt bad.


Antonio med sin papi, vet inte vad dom gör men söta är dom som vanligt, hihi


Jag köpte tröjan när jag var ute med Maya,
sen har vi köpt tiger blöjorna eftersom att jag tyckte att dom var coola Hihi


Bebis och Lima, dom är så söta tillsammans!

Kommentarer
Postat av: kiish

Fin blogg du har :D

2009-05-13 @ 14:44:10
URL: http://kiish.blogg.se/
Postat av: Terese

Nej vilken söt.

Hur gammal?

2009-05-13 @ 15:54:08
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0