Sol sol och sol

Vi kom nyss hem från stora parken, Antonio fick gå om kring själv.
Vi var där kanske en timme, sen blev det för varm och det fanns nästan ingen skugga så jag tyckte det var bästa att gå hem. Även om vi hade sol kräm på honom, så är det inte bra med för mycket sol.

Annars har vi ätit massa jordubbar hela familjen,
Antonio fick äta dom som vanligt, jag åt med socker och mjölk och min man åt frysta med mjölk.
Nu väntar vi på potatisen sen ska jag steka fiskpinnar.
Eftermaten ska Antonio bada med sin papi sen ska han sova.

Imorgon ska vi nog inte göra något specigellt.
Det är ganska tråkigt att inte ha något att göra, men det är svårt att hitta på roliga saker när man inte har några pengar.
Vill inte vara ute i solen så mycket, visst jag gillar när dt inte är varmt men jag hatar när mitt hår blir Brunt!
Dessutom vill jag inte att min hud ska bli brunare, tycker jag är lagom brun endå.
Men sol det är bättre än snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0