Lek i parken

Idag har vi varit i parken och lekt i sandlådan men Antonio.
Vi satt där en bra stund sen tröttnade Antonio så gick vi på en liten promenad.
På vägen hem så träffade vi en gravid katt, haha.
Tror vi allafall, det såg ut som det.
Efter promenaden har vi bara varit hemma och haft det mysigt.
När bebis skulle sova, så tvingade jag min man att han skulle få Antonio att somna.
Efter lite övertalan så sa han okej, efter en halvtimme så hade Antonio somnat.
Så jag var väldigt stolt över dom båda, eftersom att det var typ ett år sen min man fick Antonio att somna på natten.
Skönt att veta att han klarar det. Även om han gick runt med honom tills Antonio somnade.
Antonio har vaknat en gång sen dess och han somnade kl 8 tror jag.
Nu är det bara jag och bebis hemma, min man är och gibbar.
Känns så ensamt och lite läskigt.
Tur att msn finns och min kompis Affi =)
Då känner man sig inte lika ensam.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0