Jävla rasist!

Kollade på moncans.blogg.se och såg att det fanns någon som heter kissies och typ klagar på unga mammor och sånt.
Så jag gick in på hennes blogg och såg att hennes senaste inlägg heter :

Rör mig inte, Mexicanare!

"Jag blir inte nojjig över saker som står i tidningar, men en nyhet som har fått mig att hålla för munnen när någon hostar eller byta plats om en person som ser ut att komma från Mexico är Svinfluensan.. Här kan man läsa om att den kan ha nått Sverige nu, läste för någon dag sedan att den var i Finland och DÅ fick jag panik, gissa om jag har ont i magen nu då? Speciellt med tanke på att jag har nyss varit sjuk..

Eftersom jag har blivit så fruktansvärt nojjig kommer jag gå till läkaren och kolla mig, och jag kommer inte röra en enda människa som ser lite grå ut. No way, jag tänker inte bli smittad! Och är du Mexicanare håll dig undan från mig, jag kommer springa ifrån dig snabbt som bara den.

Tur nog kan man läsa i artikeln att kvinnan blev frisk, hon mår bra nu men hennes symtom var väldigt milda därför ska man vara riktigt försöktig! Det finns ju läkelmedel stod det också, visst det lugnar ner mig men fyfan för Mexicanare just nu alltså..
"

Fy fan för henne säger jag bara.
Hoppas ett gäng Latinamerikaner kommer och slår ner henne, precis vad hon förtjänar det.
Blonda idiot!
Om jag ser henne på stan ska jag gå fram och hosta henne rakt i ansiktet och säga att jag precis kommit hem från Mexico!
(Inte för att jag kommer från Mexico)
Men nästan och det vet ju inte hon! Ha!
Moget av mig va :P haha

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag blev så förbannad när jag läste det inlägget på hennes blogg. Hon är ju helt jävla blåst i huvudet . FY fan rent ut sagt!

2009-05-03 @ 23:10:33
URL: http://burningstar.blogg.se/
Postat av: natalie

håller med dig ;)

2009-05-03 @ 23:54:43
URL: http://bringthanoice.blogg.se/
Postat av: choquitaa

Detta bevisar hur dum hon är bara och att hon har no clue när det gäller om nyheter. Tar det första hon ser och kör ... y demas es una vaca retardada. ;D

btw söt bebis ^^ =)

2009-05-04 @ 14:03:58
URL: http://choquitaa.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha, media har blåst upp den där nyheten till max!! Det är garanterat inte så farligt som det står och att idioten Kissie inte fattar att det inte är mexicanare i sig som bär smittan utan att det bara råkade starta i mexico, ja, det får hennes lärare ta som ett fett misslyckande. Nog för att man får skriva nästan vad man vill men hets mot folkgrupp är olagligt!!

2009-05-06 @ 22:54:34
URL: http://www.jennybloggar.se
Postat av: Carro - Adams mamma

Men den där tjejen är riktigt patetisk.. Hon måste ha väldigt dåligt självförtroende som måste trycka ner alla andra.

2009-05-20 @ 10:34:41
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0