En underbar dag

På morgonen i dag mådde jag piss så jag tog en Alvedon och vilade igen, sen blev kl så mycket att vi var tvunga att skynda till tunnelbannan, min gudmor kom på besök från skåne.

Vi skulle ses och ficka.
Vi mötte min gudmor och min mamma och Lima vid slussen.
Mamma skulle till jobbet och min gudmor ville bjuda oss på lunch så vi gick till Hermans på söder.
Min man och jag har typ aldrig ätit riktigt vegitarisk mat förut men det var ganska okej, bröder var väldigt gott.
Sen satt vi väl där två timmar sen gick vi till slussen och lämmnade av min gudmor.
Innan hon gick fick vi en kartong med jordgubbar =)

Sen gick vi vidare mot kungsträdgården medans vi åt jordgubbar, Antonio fläckade ner det vita i sin vagn med jordgubbar. Men det gör inte så mycket, det var mitt fel borde inte ge honom det när han sitter i vagnen.
I kungsträdgården kollade vi typ några som spelade schak, har aldrig spelat det så förstår mig inte på det.
Sen gick vi till Åhlens men man fick inte ta med hungar så min man gick in sjäkv, sen åkte vi hem.
Vi vilade en stund sen gick vi och köpte pizza.
Antonio somnade halv 9 och har vaknat två gånger redan men han sover mycket bättre i dag är dom sissta nätterna.
Nu sitter jag här och dricker Jordgubbs bål, det är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0