Bvc.

Idag är det onsdag, det var igentligen skola.
Men jag försov mig och dessutom mådde jag dåligt.

Senare på dagen kom mamma förbi och hämtade Lima, sen gick vi till Bvc och mätte och vägde Antonio.
Det var en månad sen vi var där, han hade gått upp 300g och växt 2 cm.
Efter Bvc gick vi till en liten park som dom har gjort om, den var jätte gullig det var en liten bebis park, så det var bra.
Vi var väl där en timme, sen gick vi och handlade.

Antonio var väldigt gnällig så han fick sova, när han vaknade fter en halvtime så stor grät han.
Visste inte varför, han ville inte amma och inte kolla på babar ingenting ville han.
Han grät och gnällde säker i en halvtimme, sen när min man skulle ut och träffa Antonios gudfar fick han följa med då blev han glad.
Nu är Tomas här, (Antonios gudfar) Min mans bästa kompis.
Antonio går omkring och leker lite.
Ska snart börja laga mat sen ska jag sova tidigt i dag, eftersom att vi ska gå upp typ halv 5 i morgon.

Har massa bilder från i dag men min man vägrar hämta min kamera så det får bli senare.
Orkar nämligen inte hämta den själv. Mohaha


    Här är bilder från i dag, i lekparken.




                     Det blåste jätte mycket, nästan så bebis blåste bort.
Tur att han höll papi i handen.


Igår, var vi stora parken, där sprang Antonio omkring.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0