Bläää

Fan va jag mår dåligt nuförtiden inte psykiskt utan fysiskt, jag mår illa som en apa och jag vill bara sova.
Kunde nästan inte gå på promenad i dag för det känndes hela tiden som att jag höll på att svimma,
längtar tills det går över, kommer inte ihåg hur länge det höll på förra gången.
Det är mycket jbbigare nu eftersom att jag har Antonio och han ärju viktigast så jag kan ju inte sova hela dagen bara för att jag vill. Måste ju äta gå ut leka och byta bajs bjöjor.

Det är ganska sjukt att man glömmer hur det är att vara gravid och hur det känns att föda, men om man mindes allt skulle man väl inte göra om det.
Hoppas det går över tills i sommar, annars blir jag ledsen orkar inte omgårs med folk om jag ska må dåligt.
Orkar spesigellt inte åka till min mans mammas sommar ställe!
Fan alltså orkar inte med en kaksig liten skit unge, menar illa måendet är inte allt humöret är ju inte på topp.
Ne herre gud, bråk och sånt skit orkar jag inte med iallafall inte om dom ska bråka framför Antonio.

Orkar igentligen inte träffa eller umgås med någon just nu, vill vill jag ju men jag orkar inte göra något.
Ne nu är kl alldeles för mycket så nu måste jag sova, god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0