Bebis

Sitter här och tänker på en sak.
Bebisar!
Antonio är ett litet mirakel tycker jag, men kan vi verkligen ha samma tur igen?
Att inte få missfall och verkligen få en liten frisk bebis?
Tycker att det är väldigt läskigt att tänka på.
Sammtidigt finns det ju folk som har tio friska ungar så varför skulle inte vi få bara en till eller två eller tre =)
Eller ja nio friska till för!?

Dessutom om jag nu blir gravid igen, så tänker inte vi berätta det för våra familjer.
Varför?
Jo det är enkelt, ingen av våra mammor blev så specigellt glada förra gången.
Så dom skulle inte bli det nu heller, tror inte min syster heller skulle bli det.

Därför tänker vi bara berätta det för kompisar som vi vet blir glada så man slipper höra massa tråkiga komentarer.
Det är faktiskt vårat liv och våran familj.
Visst dom kan säga vad dom tänker, men om dom säger som förra gången som
- Vi tänker inte ställa upp
- Vi tänker inte bli glada när bebisen födds.

Ja vill bara säga att jag ville vid ett flertal tilfällen slå till dom!
Bara för att ni inte lyckats föda några egna barn, så bli inte putt på oss för att vi lyckas!
Bajs på er säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0