Massa olika

Internet är tillbaka, skönt som fan nu slipper jag låna mammas dator.
Idag har vi inte gjort så mycket, vaknade kl 7, alla fönstrerna i lägenheten ska målas om, lite jobbigt efter som att det bli så kallt med fönstrerna öppna, men samtidigt bra att gå upp tidigt.

Antonio somnade nästan själv för första gången, han somnade kvart över 8 och har inte vaknat än, väldigt duktigt tycker jag, han börjar bli så stor nu, han kan säga titta och vove och där.

Igår var jag hemme på middag hon mamma, jag och Antonio.
Vi kollade lite i en bok som mamma skrev när jag var liten om vad jag kunde i vilken ålder, kunde inte krypa förens jag var 9 månader hihi. Antonio kunde redan när han var 6 månader.
Men iallafall då kom jag och tänka på att jag kanske och skulle börja skriva lite om hur han är, men jag är lat.
Det skulle jukanske kunna vara roligt att kolla i sen när man blir gammal och grå, hihi
men samtidigt skriver jag ju här så jag vet inte hur jag ska göra får tänka på det, föresten håller Antonio på att få sin sjunde tand.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0