Idag

Idag har vi inte gjort så mycket, eftersom att Antonio har haft feber så har vi bara varit på ica och handlat sen har vi inte varit ute mer, fan alltså va det ska snöa hela tiden.
Det kommer aldrig bli sommar =(
Antonio sover, han fick gå och lägga sig direkt efter middagen, kl han bli hal åtta innan han fick sova.
Till middag blev det lövbiff, potatis och beanesås.
Antonio fick samma sak men utan sås, gjorde lite potatis mos till bebis istället.
Medans jag lagade mat fixade jag också en lampa som vi ska ha i vardagsrumet.
Man fick ingen sladd till den så jag var tvungen att koppla ihopp allt, som tur lärde man sig något nyttigt i skolan.

I morgon så ska vi tvätta, tråkigt =(
Det är så jobbigt att släpa all tvätt upp och ner från lägenheten.
Annars har vi inget att göra, städa som vanligt kanske, hatar att städa också.
Städade köket innan jag gjorde middag, efteråt såg det lika stökigt ut som vanligt =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0