Gammla minnen

Antonio sover äntligen, han jag och mamma har varit och köpt en ny barnvagn.
Det blev en blå emmaljunga, jätte fin eller inte jätte fin men mycket finare och bättre än den vi hade innan.
Den gnisslar iallafall inte så man blir helt galen.




Nu sitter jag och lyssnar på massa gammal musik,
Westlife för tillfället, haha
Jag och min kompis Jenny älskade dom när vi var små, vi var helt galna.
Vi lyssnade alltid på dom och snacka senaste skvallret.
Vi gick på konserter, hade alla skivor.
Jag hade en hel vägg full av affischer med dom, jag och mamma åkte till och med till
Írland för att hoppades på att få träffa dom, vilket jag var nära på att göra vi var inte på ett shopping center där dom
sa att dit brukade alltid nägra av killarna i westlife komma.
Så jag köpte en egen tryckt westlife tröja och nöjde mig med det.

Green Day var också en period men det var när jag var lite äldre och jag och min
kompis Affi lyssnade som galningar på dom, det var as kul.
Jag och mamma och syster åkte till göteborg bara för att jag ville gå på deras konsert..
Den var helt grym, jag fick gå helt själv eftersom att ingen av dom gillar dom.

Backstreet Boys var också en galen period jag min syster och våran kompis Maya älskade dom
vi hade massa bsb tröjor, kepsar och en massa sammlar kort.
Vi gick på konserter och väntade utanför hotell i någon timme bara för att få se dom.
Men i min klass var det bara jag av tjejerna som lyssnade på dom, alla andra lyssnade på spice girls, villket
jag tyckte var hur fjantigt som helst.

Helt sjukt va knasig jag va när jag var liten, haha
Men jag hade ju iallafall jävligt roligt, vilket är huvud saken när man är liten.


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga och trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg! Gå in och kika vetja :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-13 @ 08:30:41
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0