Nej inte två sprutor!!

Idag var vi på bvc, skulle igentligen bara väga och mäta och igentligen skulle han få sin 1års spruta om en månad.
När hon räknade efter hade det gått sex månader så hon frågade om han skulle få dom redan idag.
Eftersom att både jag och min man hatar att han ska få sprutor så var det lika bra att göra det i dag när vi inte var så förberädda (om det stavas så) så han fick två strutor iallafall en i varje ben,
han var faktiskt jätte duktigt, han grät inte förens efteråt men det var bara typ fem sec, jag grät också, haha
Antonio sover nu, han fick feber precis innan han skulle sova så han fick en alvedon,
hoppas bara inte febern stiger i natt, vilket den lär göra, stakars liten =(


Medans jag satt här och skrev märkte jag att jag suger på att stava =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0