Bröd med leverpastej


Antonio har blivit trött på sin frukost gröt, vilket jag förstår eftersom att han har ätit den varje dag sen han var 8 månader, nu är han ju snart 11 månader.
Så jag gick och köpte polarbröd och leverpastej, vilket han tyckte va jätte gott han åt en hel macka.
Medans han satt och åt passade jag på att städa i köket, sen efter 40 min var han klar så då gick vi och lekte lite i vardagsrumet. Eftersom att jag sitter vid dator nu så får han leka lite med pappa och Liam.

Eftersom att jag inte har lagt upp några bilder på lände så ska jag lägga upp några nya nu.


Antonio är trött och har sin Burberry skjorta på sig .



Bara en väldigt söt bild.



Liten är trött och ska äta gröt och har en filt runt om sig.



Antonio är så söt på den här bilden han ser så stor ut.



Sitter i vagnen med ny jacka och ny mössa.




Kommentarer
Postat av: Anki

Men vilken otroligt söt liten pojke! Jag själv är både mormor/farmor och jag är mera rädd om mina barnbarn än vad jag var om mina egna! De här små fröna är livets efterrätt!

Ha en bra dag du och din lilla familj

2009-03-11 @ 14:43:33
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0