Ännu mera snö

Det snöar i dag igen, så irriterande.
Idag är Lima här, min hund så vi måste gå på en lång promenad, vilket är jätte jobbigt när han har barnvag eftersom att den fastar med hjulen i snön..

Igår träffade jag min kompis Maya och hennes dotter, vi gick en promenad från T-centralen till hornstull, vilket tog typ en timme sen åkte vi hem till Maya och så kom hennes syster och dotter på besök, lill tjejen är bara 8 månader äldre än Antonio så det var bra eftersom att Antonio inte är van vid små barn.
Han skrämde henne lite men annars gick det bra, det var jätte trevligt men efter promenaden var jag helt slut.
Kl 17:50 åkte vi därifrån och skulle hem till min mans kusin som fyllde år, vi åt bara lite sen åkte vi hem Antonio var helt slut så han somnade direkt när vi kom hem, ja med, så vaknade vi inte förens kl 9 i dag.
Nu sitter Antonio i spjälsängen och leker snart ska jag göra frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0