Vecka 14 klar

Du är på dag 100 av 280. (35,7%).
Du är i vecka 15.
Du har gått 14 fulla veckor och 1 full dag (v14+1).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 22 dec 2009
Du har 180 dagar kvar till beräknad förlossning.


jaha nu är jag inne i vecka 15, tre veckor kvar till ultraljud.
Idag var vi på apoteket ocj köpte järntabletter till mig eftersom att barnmorskan tyckte jag behövde det.
Det är tre jätte stora röda tabletter man ska ta varje dag, jag hatar att svälja tabletter, uch!
Men men vad gör man inte för att bebisen ska må bra.
Dessutom så tror jag att jag kan känna bebisen sparka nu, inte säker men jag tror.
Om jag komerihåg rätt så var det så det känndes när Antonio låg i magen, men då känndes det inte förens i vecka 17.

Kommentarer
Postat av: Sandra

När man tittar på upplägget på graviditetsinformationen så kan man tro att du är medlem på Föräldraliv. :-D



Grattis till bebben i magen. Hoppas du har en bra graviditet.

2009-06-26 @ 12:54:12
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0