Vecka 13 klar

Du är på dag 92 av 280. (32,9%).
Du är i vecka 14.
Du har gått 13 fulla veckor och 0 fulla dagar (v13+0).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Tis 22 dec 2009
Du har 188 dagar kvar till beräknad förlossning.


13 fulla veckor det är inte mycket, det går så sakta!
Vill att magen ska bli stor!

Apropå det.

Namn, vad finns det för fina namn?

Om det blir en kille vad ska han heta då, något Latinamerikansk ska det vara så klart.
Inte Antonio Viktor eller Carlos för dom är upptagna men vad finns annars?

Om det är en tjej tror jag att jag vet namnt men det tänker jag inte skriva här :P
Inte förens jag vet om det är en tjej eller kille!

Kommentarer
Postat av: jammer

Jag älskar Leon! Vet inte om du tycker det är ett latinamerikanskt namn, men jag gillar det verkligen:P Piamos är fint också^^

2009-06-18 @ 16:21:49
URL: http://jammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0