Nya bilder

Antonio försöker sova nu, hoppas han lyckas.
Efter att han somnat ska min man och jag kolla på film igen.

Juste glömmde berätta att när vi var ute och handlade skulle jag sätta ner Antonio i en kundvagn på ica och då sträckte jag ryggen, fy fan va det gjorde ont.
Har fortfarande lite ont hoppas bara det försvinner snart.

Förutom att jag har ont i ryggen så har Antonio börjat bitas jätte hår och så nypps han.
det gör också jävligt ont.
Försöker få honom att sluta men det är inte så lätt, jag kan ju inte skrika på honom bara för att han gör det.
Rycka bort honom heller det vill jag inte, så jag försöker att bara säga till och visa att om man blir biten så blir man ledsen.


Nu kan ja lägga upp bilder, jag får ta bilder med min mans mobil.
Så här är Antonio i dag




Här är dom två husen, Antonios farmor och moster bor i andra och vi bor i huset där Antonio står.


Kommentarer
Postat av: Freja

Åh Anna, vad fin han är! :D

Så stor nu! Hör av dig när ni kommer tillbaka hem så ses jag gärna! :D

2009-06-30 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0