Mina bilder är fixade.

Glömmde ju skriva i går att data killen var här och att han faktiskt lyckades fixa så att alla min bilder och video filmer fanns kvar på dator, så det är jag jätte glad för.
Nu måste jag bara köpa en skiva så jag kan bränna allt så det inte händer igen.

Min man är och försöker natta Antonio nu, låter inte som att det går så bra så jag får nog ta över snart.
Vi hann inte städa i dag så vi gör det i morgon, vi fick iallafall pengar av svärmor så vi kan köpa mat på centralen och sen när vi väl är på tåget, så det var också bra.

På fredag är det midsommar, blää, hatar det.
Det är alltid en massa töntig dans runt stången och sen en jävla massa fulla vuxna, vilket jag hatar.
Men framför allt när Antonio är med.
Min man säger nämligen att det alltid är fullt med fulla där på midsommar.
Men men vi får se hur det blir.

Ikväll blir det iallafall tv kväll, eftersom att min mans dator fungerar nu så lär man inte se mycket av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0