Mat mat mat!

Antonio sover igen, jag hat tråkigt finns inget roligt att göra vid dator och min man kollar på en kina film.

Nu är jag sugen på sushi igen, fan sist jag hade pengar ville jag inte ha och nu när jag inte har några pengar vill jag ju så klart ha igen.
Mamma sa att jag skulle fått pengar på deklarationen den här veckan men jag har inte fårr några,
hoppas jag får dom innan torsdag så jag hinner äta sushi minst en gång.
Maya bjöd ju mig gå grekisk mat sist jag träffade henne det var också sjukt gott!
Vill gå till Elias taverna  som ligger på söder, skojar inte dom har den godaste maten ni kan hitta.
Det finns bara ett problem min man gillar inte grkisk mat, så jag kan ju inte gå dit med honom, haha jag får gå själv.

Ne men seriöst nu måste jag gå och äta något innan jag blir galen av att tänka på grekiskmat och sushi!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Shit vad tiden rusat iväg för dig, redan gift, mamma och snart tvåbarnsmor. Känner du aldrig att du missat något på vägen? Fast det är klart har man en sådan söt liten unge som dig så glömme rman kanske bort allt annat, han är ju urgullig!

2009-06-12 @ 23:02:30
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Katja

Passar på att lämna lite spår efter mig när jag är här inne och smyger :) Ha en underbar helg och ta hand om dig!

2009-06-13 @ 16:07:36
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0