Måste köpas

Jag vill klippa håret, det är alldeles för långt nu.
Jag vill kunna ha uttsläppt men det är bara jobbigt nu, sist jag var hoss frisören var dagen innan Antonios dop.
Han var typ 8 månader då så det var ju ca ett halv år sen.
Problemet är bara att jag inte vill gå till något billigt skit ställe i förörten bara för att det är billigt.
I Gallerian finns hår 3000 dom är riktigt bra men väldigt dyrt, kostar typ 400 bara för lite klippning.
Så det dröjer nog ett tag tills jag har råd, om två veckor åker vi till Skåne och är borta i tre veckor.
Så innan det vill jag klippa mig och skaffa ny bikini.
Där finns också ett problem, just nu är jag ju inne i vecka 12 och då kan man ju inte påstå att man ser gravid ut,
 man ser snarare tjock ut, men det kanske syns att jag är gravid när vi hunnit komma ner till skåne.
Det är ju inte så roligt att gå runt och se tjock ut.
Men det känns så töntigt att köpa en mamma baddräkt.
Fan nu när jag sitter här så komerjag ju på igen att vi måste handla sommar kläder till hela familjen innan vi åker,
Hur fan ska vi ha råd med det?

Måste skriva en lista på vad som behövs.

Till Antonio.                                        Till mig                            Till min man.
1. Shorts                                              1. Klänning                    1. Shorts
2, Linne                                                2. Sandaler                    2. Shorta 
3 Shorta                                               3. Bikini                           3. Tunna byxor
4. Tunna byxor     
5. Baby pool

Ja nu kan jag inte glömma, ska sova snart min man ska bara kolla klart  på Star Wars Clone Wars eller vad det heter sen ska jag kolla på tv och äta lite och sen sova, trött som en babian igen.                              


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag burkar klippa mig i stans bästa ställe, som även är billigt, speciellt för oss med långt hår.



Det heter Rufs och Kalufs. Sök på eniro, så får du se vart det ligger, plus de har bäst recentioner i hela sthlm :) du kommer inte ångra dig! :)

De tar bara 280:- också och är super proffetionella. :)



Det ligger ca 6 min från hötorget, men man måste ringa och boka tid, ...det står att de har drop in, men de har full rulle jämt :)

jättesöta tjejer i 20-30 års ålderns som vet vad de gör :)

2009-06-08 @ 09:18:36
URL: http://saberi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0