Kväll

Antonio sover, fan va skönt att hans papi kan få honom att somna igen.
Ett tag ville han bara somna om jag ammade honom.
Så det är jätte bra för när jag ammar honom till sömns så vaknar han efter en stund men när hans papi får honom att somna så sover han typ hela natten till 6 på morgonen då brukar jag ta upp honom i min säng och amma honom så han somnar om, då brukar han sova till 10 =)

Försökte nyss kolla på Mtvs:
16 år och gravid.
Men dator är för seg så det gick inte.
Synd för det finns inte mycket på tv att kolla på.
Dessutom så har vi ju inte5an så jag missar Unga mödrar.
Som jag längtat efter att se men det började samma dag vi åkte hit så jag missar allt =(

Men jag får nöja mig med att lyssna på Pachanga =)
Det går också bra eftersom att dom äger!

Det är bestämt att vi inte åker hem innan vi ska till landet, utan vi åker direkt till landet härifrån på måndag.
Så jag hoppas det är lungt här tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0