Hungrig

kl är 10 över tre och vi har inte ätit lunch än, Antonio sover och min man tränar.
Jag sitter och kollar på bloggar och hittade just en som jag verkligen inte ville.
Min mans gammla tjej kompis, hittade några bilder med honom och typ tex, varför glömmde du mig, behöver dig och så vidare.
Sen skriver hon
Vi ska äntligen träffas (hans frun tycker inte om mig)
Nehe, men va konstigt då.
Med tanke på hur hon är och en konstig bíld hon lägger upp.
 På min man och henne.
Hmm aa väldigt konstigt att vjag inte gillar henne?!

Men men ska inte hänga up mig på det, ska snart fixa massa våfflor.
Min man ska ner och bada efter att han tränat så jag och Antonio får äta själva.

Juste om ni undrar varför jag inte har lagt in några bilder på länge så e det för att jag har en bäsbar dator och att det bara tar en massa tid men ska försöka lägga in några i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0