Grillning

Idag har vi varit hemma hoss mamma och grillat och ätit tårta.
Jag fick lite presenter, av min man igår fick jag två filmer det var, Stjärnorna lyser i taket och Wild child.
Sen fick jag Green Days nya cd.
Den första filmen var riktigt hemsk, men väldigt bra.
Den andra filmen var rolig.
Cdn har jag inte lyssnat på än.

Idag fick jag iallfall pengar, en ryggsäck och sen fick jag en mikrovågsugn.
Vi har aldrig haft någon, i förra lägenheten hade vi en ugn och en mikro i samma.
Nu har vi bara haft ugn så det behövdes.

Efter tårtan åkte vi hem och vilade lite, var as trötta allihoppa.
Antonio går rnt och dricker sin vällig och dansar lite, haha han är så söt.
Skriver mera senare Antonio ska sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0