Fredag den 26

Nu är kl snart halv 6 och vi har precis komit tillbaka till huset, vi har varit och kollat på ridlägrets uppträdande.
Min mans kompis mamma har kört bilen medans svärmor har varit på sjukan.
Måste bara säga att hon tanten, är världens jobbigaste tant!
Fan både jag och min man blir så irriterade på henne varje gång vi träffar henne.
Hon måste alltid i varje mening säga ens namn eller typ säga ni känner väl igen Antonios tecken.
Bla bla bla, fan alltså ja klart jag vet vad Min son vill och hur han visar det..

Vi behöver ingen jävla tant som ska läxa upp oss.
Sen skulle vi iallafall till ica då fanns det inga våtservetter, så vi frågade om vi kunde åka till en annan ica, men nej hon sa att vi skulle torka honom med händerna, jag menar hallå va fan!
Ja ni fattar nog.

Om två timmar kommer svärmor tillbaka men det är synd att hon inte kan köra bil.
Så vi får nog stå ut med jobboga tanten ett tag till.

Nu ska jag snart börja laga mat, skriver mer senare i kväll när bebis sover.

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

åh vad söt Antonio är :)

och vilken fin blogg du har :)

2009-06-26 @ 17:38:53
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0