Fint eller?


Emilio är det ett fint namn?
Jag tycker det är ganska gulligt men ja vet inte riktigt.

Vad är finast,
Julia
eller
Isabell
?

Nu har jag iallafall kollat på filmen och måste säga att det var diktigt dålig.
Sen skulle jag ju fixa bilder också men jag har inte hunnit det än eftersom att jag somnade när jag nattade Antonio.
Ska nog snart sova är trött dessutom måste vi upp 9 i morgon för vi ska åka och handla mat.
Men vi stannar nog inte här så länge till både jag och min man längtar till stan igen, så vi kanske åker upp på torsdag och sen ska vi ju till mammas land på tisdag.
Då ska vi vara själva där en vecka och ta hand om lilla prinsessan Lima.
Saknar henne jätte mycket.

Jaja nu ska jag sova godnatt ska försöka fixa bilder i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0