Fan va jobbig hon är!

Nu har jag fått nog!
Fan den jobbiga tanten fick mig att bli förbannad.
Antonio höll på att dra en stol fram och tillbaka så bara stod hon och kollade på mig som att jag var dum i huvudet som lät honom göra det,
Medans jag sa åt honom att han inte skulle göra så. 

så sa hon med dålig ton
- Du vet att det kan bli märken i golvet.

Då fick jag nog, som jag inte fattar det!
Så jag sa argt!

-Ja jag vet, men det är min unge så låt mig ta hand om honom själv!
Fan alltså jag blir så arg hon beter sig jämt som att jag och min man inte är mogna nog att ta tand om Antonio.
Och att vi typ är tre och inte fattar vad som är fel och rätt.

Så nu hoppas jag att vi slipper tanten ett tag.
Tror att min svär mor blev lite arg för att jag sa åt tanten så min man är där inne och pratar med henne, det var ju inte så bra men ja ja.
Vi vätar bara på honom sen ska vi gå ut lite.
Skriver mera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0