En bra dag

Idag var vi och hälsade på Antonios dagis.
Vi träffade en personal på gården som visade oss runt, det var jätte fint.
Jämfört med det andra dagiset vi var på så var det här paradiset, är jätte glad att han fått en plats där.
Det är verkligen det bästa dagiset här.

Efter besöket där åkte jag hem till mamma, min man följde med oss till bussen.
På vagn platsen satt en tjock kille som vägrade flytta på sitt stora as så jag fick klämma in vagnen i hörnet.
Sen höll busschafören på att krocka in i en beting klump, en sån som skyltar sitter på.
Så jag vågade inte åka länge så vi gick resten av vägen hem till mamma.
Hemma hoss mamma åt vi lite mat och efterätt, sen åkte vi bussen hem igen.
Fan aldrig mer, den här gången så körde han nästan in i en bil, och skulle köra om bilen på en väg där det kom mötande trafik, idiot! Vi kom iallafall hem hela.
Antonio somnade kl 8 men vaknade halv 10 och bara skrek, så nu är han uppe och ska snart sova igen.
Imorgon ska vi till Mvc sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0